Fa'afefea ona fa'amama ma fa'amama fa'ama'i ile taimi ole fa'ama'i

O le tala fou o le coronavirus faʻamaʻi e matua ogaoga. O le mea lea, pe i le fale poʻo fafo, e faʻaesea ai le sosolo o le siama, o se faiga taua tele. .O le asō, o le a ou aʻoaʻoina oe ile faʻamamaina ma le faʻamaʻaina o meafaigaluega ma le loka o le Faitotoa o le fale, ina ia mafai ai ona faʻaesea le siama.

O tagata uma i totonu o le fale o le a mautinoa lava le i ai o vailaau faʻamaʻi ma ava malosi ma isi mea faʻamama ma faʻamaʻi.
1. Disinfect luga o meafaigaluega ma loka Faitotoa ma isi mea: Chlorine o loʻo i ai oloa e mafai ona filifilia (eg 84 disinfectant), 75% ma sili atu i le 75% ethanol (ie ava malosi).
2. Fa'amama lima: Fa'amama lima ile fa'amama lima.
3. Faʻamama le potu: Faʻafefiloi 84 faʻamaʻi ma vai i le fua o le 1:99, Ona solo lea o le fola, 1-2 taimi i le vaiaso, ona tatala lea o le faamalama mo le faʻafefe, ma tatala taimi taʻitasi mo 20-30 minute.
4. Fa'amama ipu laulau: Kuka le laulau i le vai fa'apuna mo le 15-20 minute, Po'o le tu'u i totonu o le sterilizer.
5. Fa'amama le faleta'ele: Ta'i'ese i le chlorine o lo'o iai fa'ama'i, A mae'a le 30 minute, fufulu ile vai.

O mea o loʻo i luga e uiga i le faʻamamaina ma le faʻamaʻiina o puipuiga, Virus e le mataʻutia, mataʻutia e le tatau ona gauai i ai. O le mea lea, o le soifua maloloina ma le saogalemu o le tagata lava ia ma le siosiomaga e taua tele.


Taimi meli: Iul-02-2020